Put it into words. 言葉にして。



ちょっと休もうと思った。

そして、「嫌われ松子の一生」と言う映画を見た。

本当に感動した。「生きている良かった」と思った。他の人に本当に何かをあげたいんです。

他の人と一緒にじゃないなら、What is a life?

一番好きなセリフは「人間の価値は、人に何をしてもらったかではなく。人に何をしてあげたかで決まる。」

心から心まで気持ちを伝えたいんです。そのために、訳者になりたい。

じゃあ、これから「Remembering the Kanji」に戻る。でも、本当にいい休みだった。日本からの映画や本屋漫画にはいいメッセージがあると思う。そして、他の人にメッセージを伝えたいんです。

失礼します。

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: